Whirlpool opvaskemaskine, fjerne bestikskuffe og beslag

Min Whirlpool opvaskemaskine er født med bestikskuffe. Den er jeg godt træt af, da den både er besværlig at stuve bestikket i -sammenlignet med en kurv- og endnu værre, så tager den så meget højde, at der ikke kan være rødvinsglas i kurven under. Så bestikskuffen er taget ud. Men beslagene med hjul, som skuffen kørte i, sidder der stadig, og de er også i vejen for høje glas mm som står i siderne af kurven.

Nogen der ved, hvordan man tager de beslag af?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I min bosh kan man sænke glas kurven i den ene, den anden eller begge sider, og på denne måde have både stor højde til.tallerk er og rødvinsglas. Måske du skulle undersøge den mulighed for din maskine?

Du skal ikke fjerne skinnerne, med mindre du forsegler skrue/bolt hullerne hvor du skruer skinnerne ud af siden på maskinen, ellers får du hurtigt en vandskade.

Den øverste kurv kan sænkes, så der er to højder, men desværre kan der ikke være tallerkener i den nederste, hvis den øverste er sænket. Man kan ikke nøjes med at sænke den ene side af overkurven. Desværre.

Vil det være nok at forsegle med silikone, eller skal der andre (hvilke) grejer til?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvis du skal gøre forsøget, bør du bruge skruerne og evt. tætnings skiver igen. Og så give dem lidt silicone inden de skrues i.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis