Beton gulv i garagen er undermineret.

Hej..
Jeg har fjernet en metalstang som var muret ned i gulvet til den gamle vippeport (Har fået ny ledhejse port)
Da jeg fik metalstangen op, revnede noget af betonen. Jeg har været ved at banke lidt i gulvet og som der kan ses på billederne, så er det en del jeg har fjernet.
Når jeg banker på gulvet kan jeg høre der er hulrum nedenunder (nogle steder). Skal jeg blive ved med at fjerne beton, til jeg kan høre der ikke længere er hulrum ?

På billedet med min arm, kan jeg som det ses, få hele min underarm ind under gulvet. Skal jeg fjerne gulvet, eller "bare" stoppe det til med sand/grus ?

Når jeg skal til at støbe, hvor tykt et lag skal jeg lave ?
Jeg har en sæk med stolpebeton, kan det bruges ? Det skal max kunne holde til en MC. 

Alt hjælp/fif modtages med kyshånd 


Steven
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville bare støbe det hjørne efter hvis du ikke vil til at lave nyt gulv derinde. Der sker ikke det stor ved det er lidt hult ser ud som om det er rimelig tykt.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

hej ........ hvis du har en sjat cement ville jeg tilsætte lidt extra til stolpebetonen ........ bare for at være på den sikre side ........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Det er desværre det eneste jeg har

Steven
Jeg har brugt fra 35kg stolpebeton, og huller er ikke fyldt op endnu , Troede ikke der skulle så meget til.. Så må ud og ha fat i en sæk mere
Men det lag jeg har fået lagt ser super fint ud, så er sikker på det sidste lag også bliver rigtig fint.

Skal jeg vente med at støbe det sidste lag indtil det andet er hærdet op ?

Steven
Nej støb så hurtig som muligt...

Vi prøver igen, i morgen --
Ok, så må jeg hellere få købt noget i morgen, og støbt der.

Er der nogle tips/fifs jeg bør vide til finish ?
Jeg har hældt det i hullet og "klappet" det med en mureske for at få luftbobler ud og få det jævnt..

Steven
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis