Reparation af mindre hul i tag

Hej,
jeg har opdaget et mindre hul i vores tag, som jeg ønsker at lappe.
Hvad vil i anbefale mig at bruge i den sammenhæng og hvad er fremgangsmåden?
På forhånd tak

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Reparationen kan foretages ved og lægge en lap på oversiden af den rengjorte plade af eks. http://www.danalim.dk/produktkatalog/byggeri/specialprodukter/rep-baand-988

Det er også set der er brugt glasfiber og væv. Eller plasticpadding og væv.

Dog er der ingen af de foreslåede metoder der er næsten usynlige uden en form for maling.

Offtopic: En ny plade i samme farve og en rulle tætningsbånd ville jeg personligt vælge. Det er nok også den hurtigste måde og lappe hullet på. :-)


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu sidder hullet jo lidt oppe på siden af bølgen, og derfor ikke så farlig. Det vil kunne holde denne vinter blot ved at give den noget silicone op i hullet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tagkit og en rustfri maskinskrue med en gummipakning og en rustfri skærmskive på begge sider.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også