Grohe Flair Touch amatur - helt ubrugeligt

Hej,

Vi har i vores nye køkken købe et Grohe Flair Touch amatur fordi det virker som en rigtig god løsning, MEN:

Amaturet er installeret af Skaarup VVS (som er angivet på Grohes hjemmeside) da jeg ikke selv ville rode med den forholdsvis kompliceret installation. Det var tilsyneladende ikke et amatur de kendte til og det tog dem 3 besøg og kr. 7.000 at få det til at "virke". Problemet er bare, at det ikke virker . Blandt de fejl der er kan nævnes:

- Når man tørre bordet af med en klud og rammer bunden af amaturet, går vandet igang med at løbe
- Det er nogle gange svært at slukke igen
- det går igang uden at vi er i nærheden
- Det er helt umuligt at styre

Vi har skrevet til Grohe for at få hjælp, men deres svar var, at de gerne ville sende en mand, men at det koster hvis det var en installations fejl, men nu frygter jeg selvfølgeligt at det vil koste mig endnu flere penge 

Er der nogen der har erfaringer med touch-amature og har fået dem til at virke efter hensigten?? og måske har nogle løsningsforslag? 

vh

NE


LØSNING indtil nu: Batteriet fjernet (så vi nu har givet ca. 7000,- mere for et helt almindeligt armatur )


NE
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kommando vejen havde været at vente med at betale vvs indtil det virker. Skaarup og Hans Grohe har tydeligvis et samarbejde, så hvis det var påkrævet med en mand fra Hans Grohe, måtte den del blive en sag mellem Skaarup og HG. Egentlig uanset om der er et samarbejde eller ej. Hvis det er en installation fejl, skal regningen sendes til vvs hvis han har installeret.

km
Jeg vil også mene, at Grohe skulle tilbyde et servicebesøg - og sige, at det kun koster, hvis du bare fejlbetjener... ellers må det være en intern mellem Grohe og Skaarup..
Har du skrevet til dem, hvem montøren er? (og godt du ikke selv har rodet med det - det må du vel heller ikke ifølge loven?...) Jeg ville dog aldrig vælge et "automatisk armatur" - der er så mange ting, der kan påvirke et sådant i et køkken - som du selv skriver - f.eks. en klud. (Eller mikroovn??) (jeg kunne nævne mange ting, som - når jeg selv er i nærheden - holder op med at virke (eller er ustabile) - åbenbart på grund af min egen elektriske udladning (og nej - det er ikke noget, der umiddelbart er testet - men det er sket så mange gange, at familie / mekaniker, m.m. ikke er i tvivl om, at det er jeg selv, der har indvirkning på tingene - uden at røre.. blot ved nærvær :-( ))
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis