Stiga SP 680 kædesav

Hej

Jeg ejer en Stiga SP 680 kædesav. den lokale Stiga forhandling siger, at det er en solid og gennemtestet sav. Efter signe skulle det være en gammel Solo sav. Skal siges at saven ikke er købt her, så han burde kunne tilkendegive hans efaringer..

Nu har jeg så ledt lidt på nettet og stødte på P-lindbergs 62cc motorsavhttps://www.p-lindberg.dk/detaljer/motorsav--62cc
Som ligner meget til forveksling, på nær dets plastik yder.

Er der nogle Stiga folk eller evt. folk der ved hvilken sav det er fra p-lindberg, eller om det er sandt med Stiga og Solo..
Er meget tilfreds med min SP 680 en knokkel stærk sav.
Det ville så være nemt at bestile filter igennem p-lindberg, hvis de to save er ens vel og mærket...

Mvh. Frederik
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Det er sikkert en godt sælgende historie, den med kopien af kopien af ............... osv.

Men et gæt vil være, det er ikke helt umuligt at det under skjoldet er nogenlunde ens. Nu ved jeg ikke hvilket filter du mangler. Tankfiltrene er standart (ens på alle save) mens det måske vil knibe med luftfilteret idet det tit er en del af plasticskjoldet, der jo ikke er ens.

Men hvorfor ikke bare bestille et filter ved Stiga i stedet for og risikere at betale for noget du alligevel ikke kan bruge (formoder returportoen er dyre end filteret) ???   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis