Finder Astro 12.81 ugeur

Hej

Jeg har for noget tid siden erhvervet mig et Finder Astro 12.81 ugeur. Her efter noget tid vil jeg gerne ændre lidt i indstillingerne. Problemet er nu at uret siger der er tilkoblet en pinkode. Jeg er ikke klar over hvad pinkoden helt præcis er da jeg ikke bevidst har aktiveret den, men har prøvet et par forskellige kobinationer som ikke har virket. Så mit spørgsmål går derfor på om det er muligt at resete uret sådan jeg kan starte forfra igen?

Problemet synes egentlig først at opstå da jeg brugte producentens app til at ville overføre et nyt program hvor den her bad om en kode. Har forsøgt at følge manualens trin, men den ender altid med at starte forfra...

M.v.h. Jakob


Jakob
Hej Jeg har for noget tid siden erhvervet mig et... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Må jeg spørge, hvorfor skulle uret være astronomisk?

fase
Ja, det skal det såmænd fordi at det styrer lyset i vores carport og udhæng.. Så er det tændt når vi kommer hjem fra arbejde og slukker selv om morgenen hvis solen er gået ned/stået op. Det er jo bare en to i en løsning i forhold til ur og lummer.. :-)

Jakob
Så ville jeg i stedet bare købe en PIR føler, som jo også kan stilles til at slukke, når det er lyst nok, du kan selv styre niveauet. Hvis det er sådan, at lyset skal være tændt fra det er mørkt til det bliver lyst, kan du nøjes med et skumringsrelæ. Mit valg ville være en PIR føler.

fase
Normalt bruger man en kombination af et tænd-slukur og et skrumringsrelæ ............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Ja det ved jeg.. Men da ingen af delene var tilstede i forvejen var det andet nemmere. Og prismæssigt + arbejdstiden i opsætning er også mindre...

Jakob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis