Hvilket valg

Jeg ved det praktisk talt er relegion men forsøger mig:

Hvilket fyr skal jeg vælge og købe, 212kvm opvarmed med træpiller. Hvor får jeg mest for pengene? Med andre ord, billigt men stadigvæk godt....... ved godt nogen vil mene baxi eller Passat er det rigtige, men har netop set mine forældres baxi efter 10 år og så er jeg nok bedre tjent med en billig model hvis jeg kan skifte kedlen alene........ budget ca 20.000 uden montering

Mvh

 

Thomas

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kender ikke de forskellige typers for og bagdele. Men her i nabolaget er der et firma Hedestoker som har et meget godt ry for at være rigtig gode til at rådgive omkring det. Både før køb og rådgivning efter. Jeg tror ikke du vil møde "den smarte sælger" men det er vel heller ikke det der ønskes.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Med den energi politik der føres i dette land er du nok bedst tjent med at købe en af de billige pillefyr. Der er sket en kæmpe udvikling på dem de sidste par år. Har selv købt en Reka for 8 år siden for at kunne fyre på flis og andet men det blev aldrig for ikke det rigtige udbytte af den. Dog skal du være opmærksom på at den billige er meget kræsen med kvaliteten af brændsel hvor de lidt dyrere ikke bekymrer sig så meget om hvad du putter i dem, eller kvaliteten af det.

Kender en der har købt en Vølund, med stort tilskud. Det vil jo klart bestemme en del om hvad du køber, men hør flere steder der er stor forskel på hvem der søger tilskuddet og kender reglerne.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis