Vil du i TV?

Vil du være med i næste sæson af tv-programmet "Flyt eller forny" på TV3? Eller kender du nogen, der kunne være interesseret?

LDS er ikke involveret i programmet, men jeg har lovet folkene bag at fortælle om muligheden her på LDS.Det kunne være sjovt at få en heldig LDS'er i fjernsynet 

Læs mere på TV3s hjemmeside her og kontakt Nina Brinch Nielsen fra produktionsselskabet hvis du er nysgerrig efter at høre mere (se kontaktinfo på TV3s side)

PS: Det haster med at finde deltagerne.


Mvh. AllanE
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan godt være at det haster, men hvor er den popup dog irriterende (android)
Send mig en mail når den er væk så jeg kan komme tilbage til lds

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

UPS! Det var ikke meningen at den skulle vises på mobiler. Det er slået fra nu.

(jeg går ud fra, at det er TV-program beskeden, der drillede?)

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeps
Det er fint nu :-)

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Ville jeg gerne, mne det er andre ting vores sag drejer sig om, så vi passer detsværre ikke til casting kriterierne.

 

NEJ NEJ og atter NEJ. Nå undskyld mine råben
Principielt mener jeg at ytringsfriheden burde indskrænkes lige netop på det felt. Have -  og bygge programmer som > fra skrot til slot< > helvedes hus< og deslige burde komme på jagtloven, med en meget begrænset fredningstid.
De forvrænger totalt virkeligheden


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Dem syn's jeg nu konkret er meget skæge at kigge på, men damn det er trels de næsten altid skal vælge f.eks. rød, hvis den ene eller begge har sagt "jeg kan ikke lide rød, så håber bestemt ikke det bliver rød de maler".

 

jeg kender en tømrer som var håndværker på "et helveds hus" Det tog mange flere dage end der fremgår af programmet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af ev elmand på 11-12-2016 23:08
jeg kender en tømrer som var håndværker på "et helveds hus" Det tog mange flere dage end der fremgår af programmet.

 

Jeg har også flere gange undret mig over at man viser "hvor hurtigt" man kan trylle en stue om til et køkken, eller noget andet.
Derfor ser vi også herpå siden tit spørgsmål der feks går på at man "lige" skal male en reol, og hvordan gør man det?

Og når man så forklarer at der skal rengøres,spartles,slibes, grundes, slibes, topmales, slibes, topmales, inden resultatet bliver pænt, så virker det som om spørgeren tænker: Han er sku'da ikke rask, på TV klarede de det hele på 20 minutter

Disse udsendelser er med til at ødelægge det gode håndværk

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også