Bauknecht GSFL 1001 opvaskemaskine vil ikke starte.

Hej i kære gør det selv mennesker. jeg står nu selv i et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med

Jeg har sådan en Bauknecht GSFL 1001 opvaskemaskine. Den kommer nu med en fejl kode med 8 blink.

Når jeg kikker i manulen skriver den 

the CANCEL/Off indicator lamp blinks 8 times

Possible causes

1. Dirty filters. / Clean the filter

2 Kinked drain hose. / The drain hose must not be kinked

3 Syphon hose connection closed. / The closure disk of the syphon hose connection must be removed

Jeg har nu kikket efter fejl og har ikke rigtig kunne finde noget. Det jeg gerne vil er at reset maskinen. Den skriver jeg skal gøre det sådan her men det virker ikke.

After taking the above course of action, the fault message must be reset. In the majority of cases the fault is thus eliminated.

RESET: Press the CANCEL/Off button.

Close the door.

Water drains automatically for up to 1 minute.

The appliance is now ready to be restarted

Jeg har 1 gang før haft samme problem. hvor vi fik en mand til at kikke på det. Han lavede service på den og nulstilliede den. vi er helt sikker på at holdte 2 knapper inde. Desværre skrev vi det ikke op.

er der nogen der har en ide om hvad man lige kan gøre. Det temmelig meget penge at få dem til at kikke på den igen især når vaskemakinen ikke har kostet det store.

https://preview.u-manual.com/preview-manual-for-free-23418/dishwasher-bauknecht-gsfl-1001-ws/page-6.html

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis