Heej.. Håber, der er lidt hjælp at hente her. Jeg er lige flyttet ind i en andelslejlighed, relativt gammel én af slagsens, med gamle radiatorer. Der er to - en i stuen og en i soveværelsen. De står sådan ved samme væg, altså på hver sin side af væggen. Så de må være forbundne til de samme rør, tænker jeg. Den i stuen virker fint. Den skulle ikke luftes ud eller noget. Varmen kommer fint rundt. Men den i soveværelset er helt kold. Rørerne er varme, men ikke radiator. Jeg har forsøgt mig med at skrue på ventilen, hvor der kom vand ud. Der kom ikke først luft ud, der lugtede, og heller ikke snavset vand. Men helt klart vand lige fra starten. Havde slukket for radiatoren da jeg gjorde det. Nu har jeg så tændt for radiatoren igen, men den bliver ikke varm. Hvor længe mon jeg kan forvente at den evt. skal bruge på at blive varm? Spm er om jeg har gjort det rigtigt eller om jeg skal have en fagmand til at hjælpe mig. Jeg er lidt lost og har ikke nogen i min omgangskreds, der kan hjælpe mig. Håber, nogen kan guide mig lidt på vej :-)
Mvh. Mette