Revnet "blyskørte" på inddækning, tape til fix af dette?

Hej LDS.

Har købt en dejlig landejendom, hvor jeg går og får lavet lidt småting og løse ender.

Har en inddækning ved et tagvindue, som skal ordnes.

"Blyskørtet" som ligger ned mod tegltaget er revnet, og skal derfor tapes eller lign. (Fra bagsiden var min plan, således det ikke er synligt)

Jeg havde først indkøbt bitonium tape fra jem og fix. Det klæbede på ingen måde.
Ind i butikken igen, da jeg troede jeg havde fået en dårlig rulle. Den nye rulle var lige så dårlig, så nu søger jeg ekspertråd. ang. valg af produkt.

Ydermere skal jeg have skørtet klistret fast på mit tegltag igen. Jeg tænker at der i tidernes morgen har været monteret en butyl-streng på undersiden, denne klæber dog ikke mere.

Hvad vil folk anbefale i dag? En klæber eller lign?

På forhånd mange tak.

Hej LDS. Har købt en dejlig landejendom, hvor... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
I skal ikke holde jer tilbage ;-)
Den er fin den du havde kig på syndicate ! Man synes jo det er nogle trælse penge for noget der ikke kan ses Hvis du er fræk kører du lige forbi den lokale tømrer og hører om du kan købe en halv meter for en 50er.....i nogle situationer kan man også slippe godt fra at bruge tagpap, det kan du så ikke rigtigt få helt op under, så wakaflexen eller den du linker til er nok nummer et...

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ring dog til fabrikken og få et nyt stykke, alle de hovsa løsninger er kun noget du vil ærge dig over når du igen skal op og reparer fordi det ikke er tæt.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.


Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/26487' class='af-profile-link'>Epoxymanden</a> på 08-12-2016 22:20
Ring dog til fabrikken og få et nyt stykke, alle de hovsa løsninger er kun noget du vil ærge dig over når du igen skal op og reparer fordi det ikke er tæt.


Kunne ikke være mere enig - men det fremgår af mit første indlæg

Jeg er forundret over hvor mange fuskertricks, der kan lokkes frem i dette forum - stram op!

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Blot en update:

Har fundet den originale inddækning på nettet, og vil anskaffe mig en sådan i løbet af sommeren.
Så skiftes hele inddækningen, og der laves ikke fuskerløsninger.

Løsningen med et stykke Wakaflex under blyskørtet pt., er derfor kun midlertidig
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også