Bordopvaskemaskine i skab under køleskab

Hej LDS.

Er der nogen herinde der har erfaring med at placere en lille bordopvaskemaskine i et skab, også have køleskabet oven på? Kan det lade sig gøre, eller er det et helt umuligt projekt? Jeg spørger da pladsen er lidt trang i lejligheden, og derfor skal finde en alternativ måde at få plads til opvaskeren.

-Razz

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke se der skulle være nogen problem i det, hvis du har adgang til vand, afløb og strøm. Ja lige
bortset fra ekstra gymnastik når den skal tømmes.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for svar, Erik. Hvilket skab der passer nogenlunde i højden til en bordopvasker (45-50 cm i højden), vil kunne bære et køleskab?

Tænker noget a la det her vel ikke vil kunne bære det? https://www.nettoline.dk/hoejt-top-bund-skabskorpus-60cm/

Skal man kigge efter noget specifikt?

-Razz

Nå, til dem der finde denne tråd:

Jeg endte med at købe et underskab i IKEA og save det til så det passer i højden. Det var det billigste. Herefter købte jeg en forstærket hylde i IKEA, der er godkendt op til 75 kg. Hylden er sat fast i skabet på traditionel vis i de der huller der nu er lavet til det. Jeg har så forstærket skabets samlinger med et par vinkelbeslag. Til sidst har jeg suppleret hylderne med to hyldeknægte, der er godkendt til at kunne bære op til 250 kg (de største de har i Harald Nyborg). Hyldeknægtene sidder naturligvis på væggen bagved.

Det har nu levet i en måned oder so, og jeg er fint tilfreds med løsningen. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis