efter monterede snyde sprosser - muligt eller ej ??

Jeg har købt nogle sidehængte 2 og 3 fags vindues for et års tid siden, og de er helt fine. Jeg har efterfølgende overvejet om jeg ikke hellere ville have haft vinduerne med sprosser i stedet for sad rigtigt usmart det ved jeg godt - (huset er fra 1936 så begge dele passer faktisk ok), jeg ville nu lige høre om det er muligt at efter monterede sprosser (snyde sprosser), (det mener jeg det er) men er det en god ide eller bliver det en møg løsning som jeg skal holde mig fra ???
Jeg har købt nogle sidehængte 2 og 3 fags vindues... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Og så skal jeg lige nævne, at 3M har tape som du kun med vold eller specialopløsning kan hive fra emnet igen uanset temperatur, så også her er der sket en enorm udvikling.

Mvh. JørgenE
JA vi er helt enige Jørgen men det kræver dog en grundig resurch at finde den kombination der er bedst under givne forhold og her tænker jeg på vedhæftningen på begge materialer og ikke mindst temperatur og andre fysiske forhold.

MVH Njord
Kender nogen stedet hvor man køber det her dobbeltklæbende tape til snydesprosser... har fundet 3M's super tape men det er jo ret dyrt... knap 500,- for 30m... er der nogen der kender en billigere løsning... ??? Rikke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis