Opsætning af stort sikkerhedsspejl

Jeg skal sætte et 120 x 96 cm sikkerhedsspejl op over en bordplade på badeværelset. Underlaget er jævne fliser og jeg havde tænkt mig at sætte det op med montagelim indtil jeg læste at sikkerhedsspejle ikke kan limes op pga plastfolie på bagsiden.
Kan det på nogen måde lade sig gøre alligevel fx med montagelim og permanent understøttelse med lister? Eller kan jeg fjerne folien? Vil nødig ud i at bore i fliserne.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej karin!

Jeg er ret sikker på du kan købe diskrete beslag som du kan lime på væggen til at bære spejlet...


Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
Rigtig god ide. Jeg troede egentlig ikke lim var nok til at holde et stort tungt sikkerhedsspejl, men jeg kan forstå at moderne lim kan klare alt når bare overfladen er i orden. Det må jeg researche lidt på, måske kan jeg finde profilskinner til spejl der kan limes op. Tusind tak for tippet.
Pas på med lim, noget lim vil du kunne se igennem spejlet pga. syre. Der findes specielt montage lim til spejle.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Selvtak karin (: montagelim/turbotack/flydende søm - kært barn... Afrense med sprit eller lign på klinkerne, gnubbe helt tør med en klud/papir og så er du klar....træk montagelimen på beslaget i et nogenlunde jævnt lag ca. 1mm tykkelse, mindre kan også gøre det hvis klinkerne er helt glatte... Ciao !

....peter, det er rigtigt, men det er også kun beslagene hun vil lime fast (:

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis