Polo dytter umotiveret!

Jeg har en oldsag af en polo cl fra 1991. Der bliver brugt til min beskidte hobby.
Var ude og kører her til aften, da den begyndte at lave små umotiverede dyt med ca 30 sek. Mellemrum. Tog selv stikkende ud til hornet der sidder i rattet, men det ændrede ikke noget.
Hva faen kan det være? Virkelig mærkeligt.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det plejer og være ledningen der går ned gennem ratstammen, der har fået slidt isoleringen af et sted. Har før skiftet en sådanne ud med et stykke med silicone isolering. Har brugt omtalte ledning fordi det er let bøjeligt modsat almindelig automobilledning.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ok. Er den til at skifte for en bil dummie som mig? Hvad sker der hvis den knækker helt?

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af Jacko på 20-11-2016 07:16
Ok. Er den til at skifte for en bil dummie som mig? Hvad sker der hvis den knækker helt?

Ja, det vil jeg mene. Du kunne jo finde ud af og tage ledningen ud af hornkontakten.   

Når inderlederen af ledningen tager stel, dytter hornet. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tog beklædningen af nedenunder. Det er ikke lige noget jeg har mod på at rode for meget i.

Skrevet af Jacko på 20-11-2016 20:00
Tog beklædningen af nedenunder. Det er ikke lige noget jeg har mod på at rode for meget i.

Ok. Det skader heller ikke og kende sin begrænsning. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Annonce
Nå, jeg blev enig med mekanikeren om bare at tage hornet fra.

Skrevet af Jacko på 23-11-2016 17:41
Nå, jeg blev enig med mekanikeren om bare at tage hornet fra.

Det er også en løsning der virker fint indtil næste syn.    

Mvh. Leif.

Onliner:
Ja... Men den skal først synes til juli, og jeg har ikke planer om at syne den igen. Selvom den nok kan synes inden for et rimeligt beløb, og den har kun kørt 129.000. Men den har så mange små skavanker, at vi muligvis snart skiller os af med den alligevel, plus der ikke er isofix i, så vil ikke kører med autostolen i den.

Ja, så skal du have en nyere vogn hvis junior skal med.

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis