fjerne tusch fra boremaskine

hej.

jeg fik ved en fejl tabt en sort spritusch lignede ned på en boremaskine.
nogen der ved hvordan jeg kan fjerne det igen uden at farven på maskinen bliver misfarvet, så  det ikke kan ses bagefter.

jeg ved dog ikke om det er en sprittusch eller noget uden sprit i. da jeg smed tuschen ud.

 

nogen der har et par idder til at fjerne det igen?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Brug sprit. ;-)

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg tror bestemt ikke at sprit vil misfarve noget. Men du kan jo som altid forsøge et sted hvor det ikke er særligt synlig. Det lyder som en boremaskine der er lånt. Personlig synes jeg bedst om boremaskiner der har " et patina" så man kan se at det er brugt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af dandanel13 på 18-11-2016 16:47
kan det godt fjerne det, en boremaskine har jo en lidt rug gummi artigt overflade?

vil farven på maskinen blive misfarvet tror du?

Sprit er nok den væske, der er mest skånsom for både plastic og gummi. Du kan prøveduppe på et ikke så synligt sted.

Ikke at sprit misfarver maskinen, men det du har spildt vil hvis det ikke fjernes helt !

Du må prøve dig frem.

Fortsat god weekend. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis