VVS ok?

Kan jeg ikke få en second opinion på den her - er det ok VVS arbejde ved udlægning af varmeslanger i varmefordelingsrør. Se billeder

 

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er klart da plads til forbedringer - det ligner det sygeste GDS arbejde :-)

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Ja det er sgu lidt træls... Men der er vel ikke andet for end at bede dem skifte slangerne. Det der der er pakket ind i malertape er det en samling? Og må man lave skjulte samlinger af PEXrør ved nye installationer?

Der må ikke være skjulte samlinger.
Synes ikke den med malertapen er tyk nok til at være en samling, så måske tapen skjuler andre elendigheder.
Men hjørnerne på træet hvor rørene drejer bør også rundes fint af, med overfræser eller andet, hvis rørene ikke kan komme fri af træet.


Vi prøver igen, i morgen --

Skrevet af <a href='https://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/47050' class='af-profile-link'>CSM</a> på 14-11-2016 22:39
Ja det er sgu lidt træls... Men der er vel ikke andet for end at bede dem skifte slangerne. Det der der er pakket ind i malertape er det en samling? Og må man lave skjulte samlinger af PEXrør ved nye installationer?


Ja, hvis samlingen kan estimeres til den samme levetid som resten af installationen - dvs. 50 år +

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Annonce
Ja.. Det giver ingen mening at aflevere sådan noget... Det er hverken han eller jeg da interesserede i...
Ok.. Og er det accepteret som en ok løsning at samle PEX rør ved nyinstallation? Jeg mener vil man generelt sige at der er 50 år på samlinger...

Den med malertape ligner mere sådan en bukkefix der skal holdes på plads Se her for et eksempel. Er det korrekt så er den del i orden.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det kan man ikke være bekendt at aflevere som VVS mand. Er der virkelig ingen faglig stolthed tilbage? Jeg har set, at der blev lavet en samling pga et ødelagt PEX rør. Ellers ville det have medført at 50 m gulv skulle hugges op.

fase
Hmm.. tjaa det kan da også være. Det er mest det at de går sammen i et knæk og ikke en bue der gør mig noget skeptisk.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også