Bygge til vej

Hej

Jeg vil gerne bygge en garage ud til den vej jeg bor ved, mellem mit hus og vejen. Men mit problem er at alle steder jeg læse noget om bygge længde er det til skel. Så er det jeg gerne vil høre, Bygger jeg til skel når jeg bygger mellem mit hus og vejen. Det er 4 meter til nabo skel på den ene side og 14 meter på den anden side, og ca 7 meter fra vejen til huset, hvor jeg gerne vil bruge 6 meter til garage. der er ikke noget fortov, vi har i dag græs fra hus til vej.

Så tæller skel kun mellem nabo / og eget hus eller tæller det også eget hus vej ?

Hvis det ikke er til at forstå, skriv endelig.

Venlig Hilsen

Lars

Mhv.
Lars
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der står i din lokalplan om hvor tæt du må bygge til off vejskel hvor jeg bor er det 5 m dvs at der ikke må bygges tættere på vej end 5 meter dette gælder også carporte skure og andre småbygninger,p.s. skellet til off vej er ikke nødvendigvis ved fortovskant men der hvor din matrikkel slutter. når du skriver at der ikke er noget fortov men græs, græsset er ikke dit men blot et fortov udlagt som græs.
så det bedste du kan gøre inden dine tanker kommer for godt i gang er at kontakte teknisk forvaltning i din kommune, som kan finde gældende lokalplan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis