Indsæt billeder

Hej derude.

Jeg er ved at blive MEGET frustreret, jeg kan ikke lægge billeder ind på et indlæg. Jeg har fulgt instruktionen fra admin, men den er fra 2010 og dette forum er blevet ændret flere gange siden. Jeg kan finde en knap hvor jeg kan lægge alt andet end billedfiler ind.

HJÆÆÆÆÆLP

hvordan gør man.

Mvh Finn

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Finn. Du begynder med at klikke på åbn editor. Øverst til venstre klikker du på det der ligner en kuvert.

Derefter klikker du på Add files og finder den fil, du vil indsætte. Når du har fundet dog og klikket på filen, klikker du på OK, og filen er tilføjet.

 


fase

Du åbner et svar ved at trykke på "åben editor", så åbner der sig en ny boks.
For at indsætte billeder trykker du på det ikon der er helt til venstre i toppen, der ligner 2 postkort inden i hinanden lige under teksten "Besked".
Så dukker der et nyt vindue op, og her klikker du i bunden til venstre på "add files" og finder dit billede på din pc. Derefter siger du "åbn"(eller dobbeltklikker) og derefter "ok" og så er billedet vedhæftet dit indlæg.

Du kan indsætte flere billeder, ved at trykke "add files" flere gange inden du trykker "ok" og du kan skrive videre i dit indlæg efter du har sagt "ok" og fået billederne derind.

Så trykker du "Send" nede i bunden og vupti så har du lavet et indlæg med foto dukumentation

Edit: Igen var jeg for langsom


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis