Dykkerpistol

Hej.

Skal montere 100 m2 Udhængsbrædder i 19 mm sorte Udhængsbrædder, og llave 90 m2 listeloft af 33*33 mm fyr lister, som skudes fast til forskallingsbrædder bag fra og derefter fastgøres i loftet.

Nogen der har prøvet denne her. http://www.prishammeren.dk/shop/senco-dykkerpistol-airfree-1942p.html

Har ikke en kompressor, og denne ser ud til at have en fin pris og er fra en ordentlig producent. Kommer ikke til at bruge pistol til meget efterfølgende, så slap gerne for at skulle investere i kompressor.

Skal vel op i mindst 60 mm 1,6-1,8 dykker til 19 mm Udhængsbrædder ?

Mvh. Sune
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne jo anskaffe en luftfri , som drives af en lille gasbeholder + et batteri til tænding.

jeg har selv en men ikke til dykker.

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Kender ikke batteri pistolen, du linker til.
Men var det mig ville jeg gå efter en til gas, det er "gammel" kendt teknik som helt sikket virker.


Vi prøver igen, i morgen --
Jens kniber det med at læse

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 13-11-2016 10:53
Jens kniber det med at læse

Hvordan hulen skal den forstås

 

Jeg skrev hvad jeg selv ville gå efter..

 

 

 


Vi prøver igen, i morgen --
Det er sgu da en " gaspistol" med batteritænding, jeg viser

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Skrevet af lynæs på 13-11-2016 11:01
Det er sgu da en " gaspistol" med batteritænding, jeg viser

Det kan jeg da udmærket læse, men det er jo ikke dit personlige fora, og alle andre må jo også gerne komme med kommentare.

 

 

 


Vi prøver igen, i morgen --
hvordan fik du det til en batterpistol

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 13-11-2016 11:09
hvordan fik du det til en batterpistol

 

 

Hvis du elles kan læse, så læs trådstarterens første indlæg.

Her spørger han om en sømpistol til "ren" batteridrift.

Det er den jeg kommentere på...

Og skriver at hvis det var mig, ville jeg istedet vælge en til gas, som er "gammelkendt" teknik.

 


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg tror det er fordi Lynæs gerne vil sælge den, han sælger jo ud af "arvegodset"  Eller også har han fået forkert ben ud af sengen

Jeg ville vælge at købe en lille kompressor og så en dykkerpistol. Jeg synes prisen er lidt høj for den batteri Airles pistol når den ikke kan gøre andet. Med en beregnet til gas er der jo også løbende driftsudgifter til gaspatron.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg takker for jeres forskellige svar. Håber sgu ikke i kommer op og slås...

Grundlæggende vil jeg bare slippe så billig så muligt fra at skulle skyde en hulens masse 45 og 60 mm dykker ordentligt i, og kan ikke gennemskue alle mulighederne (batteri, gas, batteri/gas, kompressor).

Hver gang jeg finder en luftdrevet til 60 mm koster den på den anden side af 1500 og så en ordentlig kompressor oven, så løber det hurtigt op synes jeg.

Så tænkte jeg bare 2800 var rimeligt, hvis den virker ok og så slipper jeg for slange og kompressor larm.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis