Dykkerpistol

Hej.

Skal montere 100 m2 Udhængsbrædder i 19 mm sorte Udhængsbrædder, og llave 90 m2 listeloft af 33*33 mm fyr lister, som skudes fast til forskallingsbrædder bag fra og derefter fastgøres i loftet.

Nogen der har prøvet denne her. http://www.prishammeren.dk/shop/senco-dykkerpistol-airfree-1942p.html

Har ikke en kompressor, og denne ser ud til at have en fin pris og er fra en ordentlig producent. Kommer ikke til at bruge pistol til meget efterfølgende, så slap gerne for at skulle investere i kompressor.

Skal vel op i mindst 60 mm 1,6-1,8 dykker til 19 mm Udhængsbrædder ?

Mvh. Sune
Hej. Skal montere 100 m2 Udhængsbrædder i 19... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja jeg sælger ud på grund af alder, men kan godt kende forskel på en pistol til dykker og min.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
overvejer også en elektrisk sømpistol, men da jeg har bosch blå accu serie så overvejer jeg deres sømpistol.....har du andet accu, så overvej i samme serie som det du har (dewalt, bosch m.m.) lidt fjolet med 2 sæt forskelige batterier/ladere...

når så det er sagt, så betyder drift økonomi vel også lidt - som uerfaren søm autopilot, hvad er så jeres råd i forhold til indkøb af søm til disse vidunder maskiner - er man. tvunget til at købe bestemte mærkevare og derved søm som koster en krig....?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis