Julekalender til mænd

Hej, jeg er ny her og har tilmeldt mig fordi jeg leder efter en rigtig god pakkekalender til mænd. Min mand elsker at lave alverdens ting i hus og have. Faktisk ville jeg gerne give ham noget med bare en lille smule menig i - istedet for øl og barberskum...Selvom det selvfølgelig også kan være ret vigtigt  Alligevel! Kender i en julekalender man virkelig kan bruge til nogen? Jeg vil usandsynlig gerne finde en færdig julekalender, da jeg ikke er helt frisk på at købe 24 gaver. Jeg ville blive utrolig glad for et par forslag    

Tro ikke dem som siger; liver kommer
Livet kommer ikke, livet er! Så hold om og hold af det :)
Hej, jeg er ny her og har tilmeldt mig fordi jeg... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af vintersol på 10-11-2016 09:55

Jeg er altså lige nød til at stille et spørgsmål igen; PinkHenrik skrev; i praksis bruger man kun 2-3 af de forskellige bits

Hvilke bits bruger man mest?

Jeg bruger mest torx 15 og 20 (nogle få gange 25), samt PH2 (til gipsskruer) 

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt ligekærv (her ville jeg bruge håndskruetrækker, frem for maskine) eller PZ som stort set er erstattet af Torx skruerne.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Noget af det jeg har været mest glad for gennem tiden er mit mini-koben, et rødt hultafors på kun 20cm og til godt 50kr...sidder altid i lommen sammen med tommestokken.

Herudover et mitsutomo borsæt med bor fra 1-10mm fra harald nyborg, det kostede kun 200kr men jeg er stadig overrasket over kvaliteten hver gang jeg hiver et bor frem af kassen....jeg købte en del mitsutomo inden jeg blev professionel, og det er det bedste 'skodmærke' jeg nogensinde har fundet, synes virkelig man får meget for pengene, selvom det selvfølgelig ikke kan sammenlignes med de dyre mærker.

Din tanke er iøvrigt rørende, inspirer endelig alle landets kvinder i samme retning

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis

Tusind tak!!! Det hjælper ihvertfald

Jeg tror jeg pakker en chokoladekalender ind til d. 01.12 og så må jeg jo simpelthen gå igang med at være kreativ:

mini-koben, et rødt hultafors på kun 20cm

Jeg vil godtnok kigge på det der Wera halløjsa, da så mange anbefaler det her.

Så skal jeg ha´fat i torx 15 og 20 (nogle få gange 25), samt PH2 (til gipsskruer)

Et håndskruetrækker sæt – det er ikke for smukt det han har..Jeg må vist helre få fat i en god oplukker, så de nye skruetrækker ikke bliver misbrugt

Lim og muffer.. Jeg tror jeg køber den Wera kalender og splitter den ad. Så må jeg jo bare være modig, men for 345,- kan det vel ikke gå helt galt

En mini rom i ny og næ til motivation..Det er burde da tænde julelysene!

Apropo; altså hvis i vil tænde julelysene hos os kvinder;

http://www.trendsales.dk/listings/e...r/50595156

https://alttiljul.dk/butik/kalender...tjerner-3/

http://www.galeria-miamia.de/Nisser...ler-enkelt

http://www.carla-blomster.dk/mini-champagne_11r187.html

lidt chokolade og måske en tur i biffen midt i julestressen.

Så mangler der bare lidt gran i håret 

Hahaha....tak for de gode tips

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis

Godmorgen

I´ve done it

Jeg har bestilt en pakkekalender i tyskerbiksen og har allerede modtaget en mail om at den er på vej - gudskelov skrevet på dansk! Jeg sætte billeder ind her når (hvis?!) jeg får den, så vi kan se om de prøjser kan finde ud af det

God weekend derude!

PS. hvor kan man købe små romflasker billigt?

Annonce
Du skal ikke være så bange for tyskerne og deres netbutikker.
Jeg køber meget igennem tyske netbutikker, og jeg vil vove påstanden, at de er mere seriøse end mange danske ditto.
Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen
ktm

Hej KTM,

1000 tak Det beroliger mig lidt

Jeg er helt vildt begejsret!!!Kom allerede i mandags, men jeg havde ikke tid til at tage billeder før nu

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også