Vedr dækskifte

Har købt nye vinterdæk og pillet de gamle af ingen problem.....
De nye er sat på men jeg kan simpelt hen ikke fylde luft i da de ikke glider på plads men luft bare kommer ud mellem fælg og dæk, så tænkte jeg "det klare jeg med en båndstrammer " men nej kan simpelthen ikke få dem til at glide ud når jeg kommer luft i
HJÆLP

Kører Mazda 6 og roder i lidt af alt traktor hus og deslige
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dækfirmaer har en anti chok luft ring ,til at lægge oven på dækket så luften bliver inde omkring gummiet

E.P
Jo takker men hørte engang et trick med at sprøjte startgas i dæk og så en tot tvist til at antænde det gjorde at dæk "sprang "på plads men der må være flere tricks

Afmonter keglen. Sprøjt en smule dieselstart mellem dæk og fælg, sæt en tændstik til, så smutter dækket på plads.

Pas på dine små fingre og skæg, når du leger med ilden !!!

Alternativet er en kompressor, der kan give en masse luft i minuttet ved et rimeligt højt tryk og så dit bånd.

Pøj pøj og pas på. :-)

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har lige fået fire dæk på med startgas efter flere forsøg med mængde så kom vi frem til fem sekunder gas sprøjtet ind i dæk MED dækpistol på ellers glider dæk af igen TAK for svar fra jer

Prøv at smøre glidepasta på fælgen.

bh
Jeg har også set min mekaniker bruger noget "fedt" (smøre dækket) det går som smurt med et knald.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis