fliser under badekar?

Hej alle

Jeg er i tvivl om jeg bør/skal/gider lægge fliser under et indbygget badekar (Wediplader + fliser rundt om badekaret og fliser på gulvet ellers)

Der er vådrumsmembran under badekaret og det borde være nok tænker jeg?

Ligeledes kan man måske fravælge at sætte fliser på væggen under badkarskanten som er 55 cm høj. Det fylder vel næppe nogen funktion og igen - det er vådrumsmembran på væggen.

forslag?

på forhånd tak!

 

vh

Claes


Claes
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kunne godt finde på at springe over hvor gærdet er lavest, afhængig af, hvor langt jeg var nået i processen....men det giver selvfølgelig et område under karret, som er lavere end resten, så jeg ville være omhyggelig med fuger og tætning generelt....

Henrik

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
Du skal være opmærksom på at godkendelsen af dit vådrumssikringssystem forudsætter en belægning ovenpå vådrumsmembranen. Derfor bør du ikke springe over, hvor gærdet er lavest. Det gør det også muligt at fortryde badekaret på et senere tidspunkt, uden det helt store bøvl.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Tak for svar. Jeg springer helst ikke over i det hele taget. Er på byggebarsel så jeg er blevet ret fed. Det bliver fliser overalt

Claes
Tak for svar. Jeg springer helst ikke over i det hele taget. Er på byggebarsel så jeg er blevet ret fed. Det bliver fliser overalt

Claes
Tak for svar. Jeg springer helst ikke over i det hele taget. Er på byggebarsel så jeg er blevet ret fed. Det bliver fliser overalt

Claes
Ja, jeg ved jo godt i har ret Det lød bare som om du ikke rigtigt 'gad' Claes

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis