Jeg fandt det her tilfældigt.
Jeg har et velisoleret 50'er hus hvor der er 22 grader på alle 3 etager... ialt 230 kvm.
Det koster pt. 17.000 om året i gas i de her milde vintre vi har haft de sidste 3 år.
har ikke andre varmekilder.
Det meste af 1 sal er lukket ned midt på aften til om morgenen, da værelser er der.
Jeg har ret høje ejendomsskatter, så den evt. lille besparelse tror jeg ikke jeg ville rende efter.
Ville være ret lille i de samlede udgifter.
Men for nogen ville en tusse om året måske betyde noget.