To bruser ved siden af hinanden

Jeg har set en del udstillingshuse, som har to bruser ved siden af hinanden eller overfor hinanden.

Jeg har aldrig selv tænkt den tanke, men synes umiddelbart ikke det vil være smart i vores hverdag.

Tror I det vil være smart med to bruser ved siden af hinanden? Eller har I måske erfaringer med at have to bruser ved siden af hinanden?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer ven an på hvor mange man kan tolerere er på badeværelset sammen med en selv. Jeg kender indretninger med to brusere kombineret med badeværelsesdøre af klart glas ud mod resten af huset :o) Tja - smag og behag kan jo som bekendt ikke diskuteres...

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Skrevet af ViFixerDet på 06-11-2016 12:32
Det kommer ven an på hvor mange man kan tolerere er på badeværelset sammen med en selv. Jeg kender indretninger med to brusere kombineret med badeværelsesdøre af klart glas ud mod resten af huset :o) Tja - smag og behag kan jo som bekendt ikke diskuteres...

I mit barndomshjem, ude på landet, havde vi et gammeldags dobbelt lokum uden nogen form for adskillelse. På det sad vi tit to og "lettede" på samme tid, uden det blev regnet for unaturligt. Derfor er jeg her treds år efter, heller ikke så kropsforskrækket som hovedparten af samfundet.

Åh ja poienten, det sparer tid og kan ligefrem være hyggeligt.   

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det er meget rart når man vil gå i bad sammen, mand og kone f.eks. eller man har flere børn der skal bades samtidigt.

 

Ja ja hyggelig det er let at forestille sig, men så kunne det blive endnu mere hyggelig med 1 bruser.
Jeg tror simpelthen ikke på at det bliver brugt ret meget. For mig ligner det et modefænomen: " Næ kom og se vi har overskud og tid til hinanden"

Nu har den gamle sure man talt


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er jo lidt ærgerligt, hvis den ene er færdig med renselsen før den anden, og man vil stå i vådområdet og tørre sig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Undskyld men jeg kunne ikke lade denne lille søde ligge. Hvorfor tager kvinder længere tid om badet end mænd  De skal tage farten af i kurverne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis