Træk ud reoler, laves hvordan?

Jeg har fået sådan en bestilling fra konen.

Jeg har en væg der måler 240cm x 240cm så det skal står op af.

Jeg havde tænkt mig at lave 6 stk reoler i 16mm mdf plader med 8mm bagbeklædning. Med mål 200cm høj 35cm dyb. 60cm bred. 8 hylder jævn fordelt. stille dem vinkel ret på væggen.

2 taglægter under reolen til at montere hjul på.

Men hvordan laver jeg styr foroven og forneden. samt stop.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den fatter jeg ikke lige med det samme. Er det arkiv reoler som skal kunne køres helt sammen. Og så køres fra hinanden så man kan komme imellem.? Sådan nogle har vi i firmaet, men de er så sat sammen "ryg imod ryg" år man går ind imellem har man så en til hver side. Så hver sektion bliver 700 mm bred. Så er det mere stabilt, og behøver ikke styr i toppen.
Ellers ville jeg måske slet ikke lave dem på hjul, men hænge hele systemet i 2 port skinner som disse (tryk her)

og så med et antal af disse hjul (tryk her)


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er udmeldbart ikke mulig at fastgøre noget loftet. jeg har betondæk med forskalling og troldteks under.
Ved ikke hvor godt det forskalling holdet fast og det der skal opbevares i forholdvis tungt pap/papir, dvs. klip og standseværktøjer i reolerne. så hver reol for nok en totalt vægt omkring de 60 til 80kg. Det er derfor jeg vil have hjul under i stedet.
Jeg gennemgik ikke alle muligheder hos det firma jeg linker til. Men der var også noget om topstyring, hvis du går til deres forside og så kigger hvad de har.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis