Tråden er låst

am 16

am 16 sælges.

denne annonce er fup, i forsøg på at finde ud af visse ting.

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
og hvad er det du prøver at finde ud af ????

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

jeg er ikke helt klar endnu, men jeg har en ide om at nogle sælger både, som ikke er det de udgiver sig for.
det gøres ved at sætte en båd til salg flere steder og kalde den et forkert men kendt navn og hvis folk så undersøger sagen, har google automatisk indsat båden på nettet med det forkerte navn, hvis man så er tilfreds og køber, så får man altså en anden båd end navnet angiver.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Der er en kabinebåd der hedder am 16, nu du nævner både.

De har denne typiske forrude..

 


Vi prøver igen, i morgen --

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 04-11-2016 20:21
jeg er ikke helt klar endnu, men jeg har en ide om at nogle sælger både, som ikke er det de udgiver sig for.
det gøres ved at sætte en båd til salg flere steder og kalde den et forkert men kendt navn og hvis folk så undersøger sagen, har google automatisk indsat båden på nettet med det forkerte navn, hvis man så er tilfreds og køber, så får man altså en anden båd end navnet angiver.

Så det du mener er at folk sætter en båd til salg, men tilføjer andre populære båd navne som søgeord, for at deres "annonce" skal ses mere?

 

 

det er muligt, eller måske kunne man få en bedre pris for et kendt mærke, og evt. køber får så ikke det de havde regnet med.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg kan ikke helt følge din tankegang? :|

Hvis man som køber, køber noget forkert. Så har man enten ikke undersøgt det man køber godt nok. Eller også har sælger bevist snydt en, med forkert beskrivelse og/eller billeder.
det er der nok ikke at gøre ved

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis