Tråden er låst

am 16

am 16 sælges.

denne annonce er fup, i forsøg på at finde ud af visse ting.

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
am 16 sælges. denne annonce er fup, i forsøg på... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

så ikke om billedet var fra en salg annonce..
Men overskriften AM16 fik mig til at tænke på, en ældre kabinebåd.
Og satte et billede ind af hvad jeg lige ser for mig, når jeg læser AM16

Nu havde du jo ikke defineret, hvad du ville opnå med din lille happening.


Vi prøver igen, i morgen --
jeg ville finde ud af om man ved at sætte en båd til salg flere steder, kunne få det navn man gav båden, frem på nettet, når google havde opdaget den, det kunne få nogen til at tro det var den rigtige betegnelse for den udbudte båd.
en anden ting er at den forkerte båd nu er væk hvis men søger på ..... båd am16 ?????

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja nu er min røghat så blevet en am 16, når man søger på...........båd am 16

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 05-11-2016 16:55
Ja nu er min røghat så blevet en am 16, når man søger på...........båd am 16

 

Grunden til den kommer frem når du søger på det. Skyldes at google finder billeder der hedder AM16, eller billeder hvor teksten AM16 indgår i sammenhæng med billedet. Det er sådan google fungere, og det er det der gør at du kan søge rundt på hele nettet. 

Det har intet at gøre med at der er nogle enkelte personer der sidder og prøver at snyde med en handel, ved at ligge billeder op af forskellige ting. Det ganskeenkelt bare sådan googles søge algoritme virker 

 

Nu ved jeg ikke, hvem du mener ikke har forstået meningen, men der er i hvert fald noget helt grundlæggende, som du efter min mening ikke har forstået.
Med dit 'snydeindlæg' vil der for alle, der seriøst søger på en båd af typen am16, optræde dette link, som de derefter skal bruge tid på at læse, for så derefter at lukke siden ned igen.
Hvis der var mange, der opførte sig sådan, kunne en søgning i Google efter am16 hurtigt blive en langvarig affære, da man jo skal læse linket inden man erkender, at det kun er indlagt 'for sjov'.
Den form for humor overfor andre mennesker finder jeg ret grotesk!

der var ikke noget for sjov i det, kun at klarlægge, hvorledes man kan præsentere noget under et forkert type og få det bekræftet via nettet. altså snyde interesseret person som vil tjekke om det er den rigtige ting og ikke bare noget, der ligner.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Så du har nu snydt Hvem, ved at lave dette indlæg? Så frem jeg var interesseret i en AM16 og googlede det, så ville jeg da aldrig trykke på billedet af røghætten. Så jeg kan slet ikke følge din tankegang. Jeg tror den eneste der føler sig snydt over billeder på google søgningen er dig :p
Så Du må forklare dig noget bedre, for hvad det hele her går ud på. Ellers kan vi hverken af- eller be-kræfte hvilken teori det er du sidder og prøver at bevise
jeg kan kun gentage, du fatter ikke en brik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 05-11-2016 21:06
der var ikke noget for sjov i det, kun at klarlægge, hvorledes man kan præsentere noget under et forkert type og få det bekræftet via nettet. altså snyde interesseret person som vil tjekke om det er den rigtige ting og ikke bare noget, der ligner.

Så du sidder nu og glæder dig over, at du kan snyde de personer, der er interesserede i en båd af typen am16, så de skal sidde og spilde tid på at se og læse dit indlæg, hvis de trykker på linket, og undre sig over dit billede, hvis de trykker på billedet!

En noget speciel form for humor (som ikke er for sjov).

 

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis