Tråden er låst

am 16

am 16 sælges.

denne annonce er fup, i forsøg på at finde ud af visse ting.

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
am 16 sælges. denne annonce er fup, i forsøg på... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ok jeg prøver forfra.
Jeg ser en båd annonceret til salg som en am 16 , da jeg kender en am 16 og ved derfor at det ikke er sådan en. Jeg kikker på nettet efter .... båd am16, herved kommer både den rigtige og den forkerte, det forstår jeg umiddelbart ikke , men det gik op for mig at båden var sat til salg flere steder under navnet am 16 og det gik op for mig at det google som automatisk tog billeder fra annoncerne og satte dem under båd am 16. Det kan være at sælgeren var i god tro, eller det skulle gøre båden mere salgbar, det ved jeg ikke, men fakta er, en evt. køber får ikke am16.
Jeg afprøvede min teori her ved at sætte røghatten til salg under navnet am16 og ganske rigtigt google fandt den og satte den ind under både am16 og den kunne jo ikke forveksles med en båd.
Jeg synes ikke folk skal snydes på den måde derfor.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Google har ikke sat dit billed ind umder både am 16. Fordi Google har ikke opdelt sine billeder i kategorier. Du aner ikke hvordan Google virker, og at dit billed nu kan findes når du googler am16 det har jeg forklaret dig. Men tag du hellere sølvpapirshatten på så du er i sikkerhed.
Jeg prøvede at google "båd am 16", men fik ikke billedet af røghatten op på resultatlisten.
Er der ikke noget med, at de ting, der relaterer til det man selv sidder og arbejder med på sin computer kommer op før meget andet, og måske derfor kommer det op på din computer, men ikke på min?

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm hej .
hvis jeg googler båd am16 og vælger billeder så er røghatten der, men indrømmet, jeg er ikke edb nørd, jeg syntes bare det var for galt at man ville sælge noget som ikke var det det udgav sig for at være


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
er det røghatten du mener, eller er du spøgefugl.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Rigtig mange billeder fra annoncer på DBA og GG, ryger på Google hvis man søger på det navn der står i overskriften, har sælger så kaldt tingene forkerte navne, så kommer der jo også "forkerte billeder op"
Når det nu lige er om ældre både, synes jeg det ofte er sådan at folk ikke aner hvilket fabrikat deres båd er, kan se på andre fora der ofte sættes billeder ind af div. gamle både hvor ejerne spørger om der er nogle der kender fabrikatet og modellen.

Så måske handler folk i god tro, og ikke af ond vilje, når de eks kalder deres båd for en AM16

Som eks her hvor der efterlyses bådtype, da ejeren ikke aner hvilken båd der er købt.

 

 


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis