Hjælp til lak/epoxy til trægulv

Hej alle

Jeg har et træ gulv i stuen der er fyr træ, vi fik det slibet for 1 år siden og givet lak, jeg har store hunde og gulvet ligner lort overalt, mit spørgsmål er kan man få en lak/epoxy man kan gi gulvet som gør overfladen sten hård ?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hunde og fyrretræsgulv - det fungerer bedst uden lak - skal det være lidt lyst kan det vaskes i sæbespåner og pipeler. Det er lidt ligesom at lakere et bildæk og håbe det holder ;-)

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Det er stadig grimt unden lak , derfor søger jeg noget der er stærkt og holder til ting trafik hunde klør
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Epoxy vil også få ridser og blive grimt, jeg tænker at du nok skal over i en gulvbwlægning ala laminat gulv..... For at det kan holde sig pænt i længere tid, men hund og især store slider på det hele, det er en af de "glæder" man har som hundeejer og bare må finde sig i
Så må jeg sku ligger klinker istedet
Som også er det bedste når man har hund i en "rigtig" str
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også