Printer

Efter jeg har fået ny PC, vil min gamle HP photosmart 7760 ikke deltage længere. og jeg må nok ud på den tunge vandring og købe mig en ny printer.

Kan nogen foreslå en printer til rimelig/billig pris, der ikke samtidig koster en herregård i printerpatroner?

Den behøver ikke at kunne udskrive fotografiske aftryk i topkvalitet, og den behøver ikke at være superhurtig, men gerne driftsikker.


Med venlig hilsen
ktm

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan anbefale denne printer, fordi den har seperate patroner til farverne og selvfølgelig sort:
http://www.ibob.dk/epson-workforce-wf-2510wf Den er trådløs så også fruen kan printe fra den, hvis det er aktuelt.

fase

Når du slår øjnene op i morgen, har du sikkert fået en mail, hvor der er et track og trace nr., så du kan følge pakken med GLS.  


fase
har du tjekker printer udbyderens side for nye drivere til din gl printer.
Jeg har ikke, men min sparsommelige hustru har været igang med at søge efter en driver på nettet, dog uden brugbart resultat
Den nye Epson er for længst ankommet og installeret. Den er vældig hurtig men printer ikke så nydeligt, men til mit brug er det OK

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Efter at have undersøgt det på HPs hjemmeside er der kun driver til HP photosmart 7760 når styresystemet hedder Vista, ellers skal de indbyggede drivere bruges. Altså fra win7 og op bruges de indbyggede drivere. Det har jeg ikke de bedste erfaringer med, for at sige det pænt.
Jeg kan ikke helt forstå, at Epson ikke printer så pænt. Kun hvis der bruges genbrugspair, som er lidt grovere i det, kan det være ligesom blækket trækker lidt ud i papiret og giver printet et lidt "grumset" udsende.

fase
Den har haft det med at afsætte nogle streger på langs af skriveretningen, men det kan være det fortager sig. Det sidste jeg har udskrevet blev ganske fint uden disse streger. Jeg afventer bare stille og roligt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg skal lige spørge om I slukker for printeren på stikkontakten eller på printeren? Generelt er det sådan at det er bedst at slukke på printerens tænd/sluk knap og derefter på stikkontakten. Grunden er, at når der bliver slukket på printeren først, køres dyserne i en udgangsposition, som også øger beskyttelsen mod udtøring.

fase
Jeg slukker i reglen ikke printeren, men den går selv i en slags dvale, når den ikke har været brugt i nogle minutter. Der er en blå diode på printeren, til venstre for instrumentbordet, som står og lyser altid.
Jeg har så prøvet lidt forskellige udskrifter af bl.a. billeder, og der dannes striber med ca. 11 millimeters afstand. Det er lyse striber, der ikke ses på lys baggrund, kun farvede. Det kunne af en uvidende tolkes, som om der ikke doceres farve.

Med venlig hilsen
ktm

 

Din tolkning er i mine øjne rigtig. Jeg vil også tolke det, som om der ikke dosseres blæk. Jeg synes du skal prøve at ringe eller maile til ibob, de plejer at være hjælpsomme.

fase
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis