Min ovn har brændt fugtige træpiller og begyndte at ryge hvorefter jeg slukkede for den på kontakten. Efterfølgende har jeg tømt den for piller og rengjort den. Sneglen har været ude og i det hele taget virker den ren. Den lugter godt nok meget af løbesod. Da jeg vil genstarte den skriver den i displayet ale: som betyder at den er blokeret. Efterfulgt af Er01 som betyder udløsning af sikkerhedselementer. Jeg har tjekket alt med undtagelse af trykafbryder, som jeg ikke ved hvor er. Jeg har instruktionsbogen, men der står ikke noget om trykafbryderens placering. Er der nogen der kender til sådan et problem. Ovnen er 8år, og har virket perfekt