Hvordan slipper jeg billigst/bedst af mig 20 træer/buske

Hej

Jeg skal ha fjernet 20 mindre træer, men det hele kommer til at fylde. Jeg skal nok fælde det hele selv, men jeg kan ikke overskue at køre på lossepladsen 40-50 gange. 

Er der nogen som har erfarring med container etc. og hvad blev billigst for jer?

Hej Jeg skal ha fjernet 20 mindre træer, men det... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Frank Chr. på 30-10-2016 00:40

Ja endda fra om godt en måneds tid ellers ville jeg da ikke forslå det 

Det er så ikke sikkert det gælder alle steder! Heldigvis 

http://mst.dk/borger/affald/afbraending-af-haveaffald/  

"Må jeg brænde mit haveaffald
Reglerne for afbrænding af haveaffald er forskellige i landzone og byzone
  • Bor du i byzone kan du gå ud fra, at der hele året er forbud mod at brænde haveaffald. Det samme gælder for sommerhusområder.
  • I landzone kan kommunen tillade afbrænding af haveaffald fra 1. december til 1. marts.
  • Kommunen fastsætter særlige regler for øer, der ikke har et forbrændingsanlæg.
Sankt Hans og bålplads

Hvad ville Sankt Hans være uden bål – nej vel? Derfor har kommunerne også mulighed for at give tilladelse til afbrænding af haveaffald Sankt Hans aften.

På særligt indrettede bålpladser kan kommunen give tilladelse til at brænde rent, tørt træ. Regler og krav til Sankt Hans bål fremgår af kommunens regulativer.

Kend reglerne i din kommune

De præcise regler for afbrænding af haveaffald i din kommune står i kommunens affaldsregulativ.

Du kan enten kontakte kommunen og bede om at få det tilsendt eller du kan finde din kommunes affalds regulativ i N–STAR (Nationale Standard regulativer)."

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Må jeg spørge hvilke slags træer det drejer sig om og hvor store de ca er?

Undskylder hvis det er besvaret i tråden.., det er tidligt på dagen og har så i givet fald overset det

Teach me how it works - Chris K
@ Barrus
Mig bekendt er der vist ingen kommuner der ikke tillader afbrænding i landzoner. En del har så restriktioner på hvor stor en mængde der må afbrændes af gangen - typisk 0,2 m3 af gangen. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis