Mere lys i baklygten

Jeg har længe været utilfreds med mit baklys, på min gamle Corolla fr 99.

Jeg så så i et andet forum, at diodepære er vejen frem, så det skulle jeg da også prøve, om end jeg var noget i tvivl om det ville give mere lys.

Så lettere overrasket kan jeg konstatere det er virkelig effektiv jeg er overrasket over hvor godt den lyser op.
Der sidder 4 stk dioder der lyser bagud gennem en linse, og så er der 12 stk. dioder fordelt rundt, så lygtens parabol også gør sin virkning.

Vi prøver igen, i morgen --
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
je_ns, du glemte at skrive, hvor du havde købt pæren, og hvad den ca. koster :-))

fase

Jamen værsgo
www.matronics.dk/kategori/biler/12v...-led-ba15s
Og til en pris på 179 kr.
(har man en moderne bil, med canbus, kan en snydemodstand være nødvendigt, da den kun bruger 8 Watt)

Jeg bestille også to diodelygter til nummerpladelys, den ene var forkert type, skrev en mail til dem, der kommer en dagen efter med posten, og den fejlleverede kan jeg bare beholde (de kostede 90 kr stk)

har også længe været utilfreds med det på min gamle golf. Selvom den er monteret med baklys i begge sider.
Tror jeg vil prøve sådan et par stykker.
Prisen ligner godt nok et par diodelygter, men man slipper for at montere 2 ekstra lygter.
Skrevet af subwoof på 27-10-2016 16:23
har også længe været utilfreds med det på min gamle golf. Selvom den er monteret med baklys i begge sider.
Tror jeg vil prøve sådan et par stykker.
Prisen ligner godt nok et par diodelygter, men man slipper for at montere 2 ekstra lygter.

Det kan da også være der er billiger modeller at finde, nu var det bare dem jeg så rosende omtalt i andet forum, og jeg har kun en baklygte.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis