Gammelt 60x60 dæksel til lampeudtag -hvor?

Hej

I forbindelse med noget renovering i vores ældre rækkehus, ville jeg lige skifte de gamle grå 60x60 mm. dæksler i vores lampeudtag i loftet, da de fleste altid har været temmelig grimme. Dette var dog ikke så lige til, da jeg ikke kunne finde nogle steder de sælger disse gamle typer. Jeg har dog fundet et par steder på nettet, men de sælger ikke til private !! Er der nogn der kender et sted hvor jeg kan købe dem ? 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej HNR

Jeg er lidt ude i samme ærinde... men ellers vil jeg gerne købe dine dæksler, hvis du ikke har smidt dem væk? Er det 183 A 0315 dæksler vi taler om - nummeret står på bagsiden?

kh

Erik D

Tak for svar, men det er hvide, tror jeg. Jeg er på jagt efter grå, men ellers må jeg jo købe de hvide i mangel af bedre.


Så må du jo bare spraymale dem grå   


Vi prøver igen, i morgen --

Hej Erik D. Jeg valgte at regøre dem jeg havde så godt som muligt. Har stadig et par stykker jeg gerne vil have skiftet ud, men som dig, vil jeg gerne have dem i grå...  

Tak for linket je_ns. Desværre var de ikke grå og prisen for de hvide er vist også temmelig opskruet...

Nu er det jo lidt sent, men jeg plejer at lægge dem i blød i vand med grundrens, Det løsner ALT også maling på kanterne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også