Klikgulv på SF-sten

Hej på LDS,

Er der nogen der har erfaring med at lægge gulv over på SF-sten, jeg har renoveret min garage, isolering, indvendig beklædning osv. der er nu Sf-sten og jeg vil gerne have et trægulv der er nemmere at holde rent, feje osv. skal bruges som et lille snedkeri, underlaget ligger rimeligt plant, så der skulle ikke være noget til hindre for at lægge et gulv.  jeg havde tænkt på et (billigt) klikgulv eller noget i den stil. 

Hvilket gulv og hvad skal jeg bruge som underlag for sådan et gulv ??

 


Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jeg vil ikke lægge klik-gulv oven på sf-sten idet de under frost kan/vil rejse sig. Dermed vil klik-gulvet gå i stykker. Jeg vil lægge en budrem samt regler og en fugtbestandig plade som underlag til klik-gulvet.

Moda
Det muligt dine sten ligger "rimelig plan" Men det er næsten helt sikkert, at det ikke overholder de krav som der er til gulvet. Hvis du ligger et 2m vatterpas, må lunker/buler maks være 2mm (Dette er de krav de fleste stiller til klikgulve). Ellers vil dit gulv komme til at få grimme revner, og knirke i samlingerne med tiden. Men man kan jo leve med meget når det "bare?" er et værksted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis