Gulvvarme styring shunt.

Hej.

Er igang med mindre renoverings projekt, hvor jeg jeg gerne vil have lagt gulvvarme. Synes jeg har styr på det meste, dog er der nogen enkle spørgsmål.

Passer div gulvvarme styringer til alle shunter? Altså de display man skal have rundt i rummene

Kan man fks sidde et solus styresystem på en grundfoss shunt pumpe?

Tak.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gulvvarme-anlægget består af en pumpeshunt (Pumpe, kontraventil og termostat til indløbs temperaturen). På den sidder indløbs- og retur-manifolder, som styrer de enkelte kredse manuelt eller med telestater og rumtermostater. Du kan kombinere som du vil, og du kan få tingene til at passe sammen med fittings.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu

Grundfoss pumperne har standard mål - de passer på alt :-)


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Er det grundfoss du vil anbefale også?
Jeg har aldrig haft problemer med mine Grundfoss pumper og kan klart anbefale dem. Hvis man vil spare en skilling på størrelse med en plovmand, er de ofte på tilbud hos vvs-eksperten ;-)

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Skal bare være noget der virker og at pumpen ikke sluger en masse strøm.
Men det 70 kvm det skal i. Så er det nødvendigt at pumpen kan klare op til 120 kvm.
evt nogen der har nogen link til de shunt station de vil anbefale?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis