Hej mygind,
I mit tidligere hus fra 1887 fulgte jeg stort set den fremgangsmåde du beskriver. Jeg ville klart støbe overalt, gulvvarme eller ej.
Jeg er ikke sikker på du behøver fugtspærren når du støber. Men dobbelttjek hellere..husk at betongulvet skal tørre meget længe inden du må lægge gulv, derfor lægger man ofte alligevel en fugtspærre ud ovenpå betonen (som regel gulvskum med dampspærre kombineret med plast ude langs væggene, som går min. 20cm ind på betongulvet og op bag de kommende fodlister.
Husk at få lagt dit kolde vand dybt, hvis der skal trækkes nyt vand....og gennemtænk den fremtidige brug af huset inden du får støbt...jeg glemte feks en udendørshane og det er træls at skulle finde alternative føringsveje bagefter..... Brugte forøvrigt en overfræser med et svalehaleformet jern på, til at fræse riller i flamingoen til vandslanger, det virkede godt, og det løse flamingo fejede jeg så ned i revner og sprækker langs soklen inden jeg lagde næste lag flamingo.
Nå, der er meget at sige om emnet....det er altid godt at google nogle snittegninger af væg og gulv så du har et klart billede af hvordan den færdige konstruktion skal se ud, også vægge, hvis disse skal renoveres (:
Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis