indretning af badeværelse

Jeg skal indrette et badeværelse og synes bare ikke, at det giver sig selv, hvor "skabet" skal stå. Jeg har dette forslag, som ikke rigtigt levner plads til for eksempel et højskab, da det vil komme op at slås med skråvæggen.

 

Det er et forslag, hvor jeg synes, der er for lidt skabsplads (der bliver kun det under vasken), samtidig med at der på forunderlig vis bliver en balsal af gulvplads - dog primært under skråvæggen. 

Jeg overvejer en løsning med et bord under skråvæggen, hvor der så er plads til vaskemaskine og evt. tumbler under bordet. Resten kan indrettes med skuffer. Men tænker også, at det kommer til at se mærkeligt ud, når så vaskeskabet sidder ved den anden væg og ser helt anderledes ud? 

Har I nogle gode forslag til, hvordan det kan indrettes? Døren er hvor den er, og bruse-området kan dårligt være andre steder, på grund af skråvæggen. Det vil være rigtig praktisk at have toilettet på højre side, da det er der, faldstammen er. Badeværelset er på 2, sal, og vi vil gerne undgå at føre faldstammen igennem bærende bjælker ;-)

mvh. tina

 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Dør, bruseniche, og toilet kan ikke flyttes p.gr.a. installationer så der jo 3 andre ting.
Det høje skab kan kun stå i hjørnet hvor du skriver vaskemaskine.
Med den højde dine skråvægge har kan vaskem. og tumbler stå oven over hinanden lige modsat. (lidt afstand ind til væg p.gr.a.højde 170 cm)
Så får du ca. 80 cm imellem høj skab og vaskesøjle. Da det er helt i enden af badevær. kan det vel godt gå.Der skal så laves seperat afløb til vaskem. måske over til faldstamme

Hvis du køber glasbrusevæg der kan klappes ind når det ikke er i brug, kan du måske tillade dig at gå lidt tættere på døre med vaskesektionen (lave den større 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis