Jeg skal have malet min lejlighed på små 50 kvm2 der ligger i København, og alle tapetserede vægge skal have 2 lag, Derudover skal 1 dør slibes ned og have en omgang maling og grunder, det samme med et skab med 4 små skabsdøre. Ydermere er der 1 badeværelser der skal males og en lille smule imod skimmelsvamp(noget der hæmmer væksten tror jeg ikke noget omstændigt bare lidt i hjørnet). Så skal alle fodpaneler og lister males, og al loft.
Vi snakker 1 lille entré, 1 badeværelse, 1 lille køkken, 1 lille stue, og 1 lille soveværelse som primært skal have 2 lag maling, et par døre og skabsdøre skal slibes ned, hele loftet skal have 2 lag, Og maleren skaffer selv al material, dækker af, og står for det hele selv. Dog vasker jeg det hele rent, men ikke andet end at rydde områderne for møbler så der er helt fri adgang. Hele gulvet var nyslebet da jeg flyttede ind. Og ellers er lejligheden i rigtig god stand, og der er ikke røg på væggene af nogen art, eller sodet til, Den er i fin stand.
Hvor meget vil det normalt ligge i? I København vel og mærke. Med faktura vel og mærke. Det er på vedligeholdelseskontoen.
Isaac