Gulvvarme

Jeg har et 10 strenget gulvvamesystem, med Roth/Lintech føler/venttiler og med 5ledet ledninger ,jeg mangler

24v ac til 2 af ventilerne . jeg har intet diagram hvor der skal måles , sikringer i sensorer ok . alt andet virker .


esq46
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
uddannede elektrikere kan og MÅ pille

 

Når du skriver sensor, hvad mener du så helt præcist?


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Skrevet af uldal på 15-10-2016 10:26
uddannede elektrikere kan og MÅ pille

 

Man må vel nok have lov til at pille når det er 24V?

 


Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Skrevet af ViFixerDet på 15-10-2016 17:37

 

Man må vel nok have lov til at pille når det er 24V?

 

 

Man må også pille når det er 230V  Forskellen ligger i hvad "pille" betyder. alle må gerne udskifte en helt almendelig 230V stikkontakt der hjemme, uanset køn alder eller evner 

 

Annonce
Når jeg skriver sensor mener jeg den del der sidder på væggen i et rum og hvor temperaturen indstilles , den består kun af en pæn yderdel og indeni er der et printkort med et fempolet stik og et potentiometer

esq46
ok - se her: https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Roth.html?ordering=default&group=7518&property=1226&list_style=gallery&show=20

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis