Hejsa
Jeg fik fornylig efterisoleret hulmur på mit parcelhus - et tilbud fra et kendt firma, som jeg kom i snak med på et af sommerens mange markeder, på Fyn. Huset er tidligere blevet isoleret med flamengo-granulat, som sælger mente med tiden synker og kuldebroer opstår. Fair nok. Der er indmuring omkring døre og vinduer, så ved termofoto skal der self tages højde for dette. Aftale/tilbud på efterfyldning af glasuldsgranulat, lød på 9500kr, minus diverse fradrag/statsstøtte, hvilke lander en reel pris i området 5-6000kr - helt ok med mig.
Meeen - samme dag arbejdet blev udført, lå der en regning på 15000 i postkassen - jeg kontaktede isolatør og mailede derefter tilbud, som ændrede regning, og jeg betalte.
Jeg spurgte efter en attest, som firmaet reklamerer med ( ved alt arbejde de udf.) , men fik at vide det brugte de ikke, trods det står på hj. siden. 
1: skal jeg bruge dette ved reg. til tilskud?
2: er det normalt vinduer, fliser omkring huset bliver svinet til med puds og kalkstøv?
3; skal jeg kræve attest? den fortæller jo hvor meget der er efterfyldt, måske incl.billede dokumentation.
(det synlige bevis er jo de sten som har været ude, kan jo være deres argument)
Takker for alle svar . Vh. Carsten