Værktøj i USA, f.eks Dewalt

Hej,

Jeg skal til USA her snart på en forretningsrejse så jeg tænkte jeg lige vil droppe forbi en HomeDepot og jeg kan se de har på tilbud en DeWalt http://www.homedepot.com/p/DEWALT-20-Volt-Lithium-Ion-Cordless-Combo-Kit-2-Tool-DCK281D2/204210688 til 215$ (inkl. taxes) dvs. ca. 1500kr og det er med to batterier 2.0Ah. Findes der i DK oplader til 20V batterier der kører på 220V ? Er der andre ting man skal være opmærksom (udover strøm og garanti) ?

/donnib


 

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville kigge efter dem der er 'brushless', hvis budgettet er til det...

Og på et personligt plan så bryder jeg mig ikke om 'komforten' ved DeWalt's maskiner, så jeg har købt Milwaukee i stedet for - så prøv at holde dem i hånden når du kommer i den Home Depot før du køber

Og hvis der er mere plads i bagagen så kunne du overveje at tage forbi en 'Frys' og få en 230V -> 115V transformer, så kan du bruge den lader der følger med

 

Kender ikke svaret på det med oplader, men toldgrænsen fra lande udenfor EU er 3.250 kroner. Så lad være med at købe alt formeget isenkram med hjem, medmindre du tager chancen
Skrevet af Hideout på 07-10-2016 10:45
Jeg ville kigge efter dem der er 'brushless', hvis budgettet er til det...

Og på et personligt plan så bryder jeg mig ikke om 'komforten' ved DeWalt's maskiner, så jeg har købt Milwaukee i stedet for - så prøv at holde dem i hånden når du kommer i den Home Depot før du køber

Og hvis der er mere plads i bagagen så kunne du overveje at tage forbi en 'Frys' og få en 230V -> 115V transformer, så kan du bruge den lader der følger med

 

Tak, den tilbud jeg referer til er med brushless motor så vidt jeg kan læse mig frem. Jeg kender ikke til Milwaukee så jeg vil prøve i butikken. Jeg ved godt men kan få en step-down converter men det er lidt upraktisk at have med så jeg foretrækker jeg enten finder en oplader der kan klare 220V eller finder en anden oplader men det hele handler om det kan betale sig. Er der kun få hundrede kroner til forskel så kan det ikke da man jo også kan finde ting på tilbud her i DK + man har garantien.

 


 

Der findes ikke ladere på det europæriske marked til 20 volts batterier, hvis de virkelig er på 20 volt.
Og du har jo heller ikke mulighed for at købe ekstra maskiner i danmark som kan køre på samme batteri.
tag et kig på side 5 i denne tilbudsavis. http://tilbudprof.stark.dk/Messer/efteraar2016/Frederiksberg12okt2016/
Du får godt nok vinkelsliberen med, men også 2 stk 4,0 ah batterier og en kulløse maskiner. Fuld garanti, 30 dages tilfredshedgaranti osv.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

På alle de el værktøjer jeg har kigget på eBay, så har det ikke kunne betale sig at købe i udlandet. Det er så lidt der kan spares, og de fleste gange har prisen været ens. Du kan med sikkerhed finde tilsvarende herhjemme til en lige så god pris. Det er bare at holde oje med de billige værktøjs sider, også slå til når de kører tilbud
Annonce

deres 20v er præcis det samme som vores 18v

og mener også det er bedre at købe i dk. syntes faktisk at elværktøj er billigt her i landet hvis man søger lidt på nettet.


 

Når du nu er derovre, så gør dig selv den tjeneste at kikke efter en Speedsquare
Siden jeg har købt sådan en, har jeg stort set ikke brugt mine gamle vinkler, den er intet mindre end genial.
Og du kan på youtube se en masse gode film, der forklarer hvad den kan bruges til, for den kan meget, meget mere end "bare" være en vinkel, og af en eller anden grund så kan man ikke få dem i lille Dannevang...

  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 09-10-2016 18:19

Når du nu er derovre, så gør dig selv den tjeneste at kikke efter en Speedsquare
Siden jeg har købt sådan en, har jeg stort set ikke brugt mine gamle vinkler, den er intet mindre end genial.
Og du kan på youtube se en masse gode film, der forklarer hvad den kan bruges til, for den kan meget, meget mere end "bare" være en vinkel, og af en eller anden grund så kan man ikke få dem i lille Dannevang...

  

med ebay kan man købe en for 25Kr leveret til døren.  Er ikke lige 100% på at denne er i metrisk mål, men man kan finde andre hvor det står i beskrivelsen. Der er mange af den type vinkler til under 100Kr.

http://www.ebay.co.uk/itm/Square-7-Speed-Protractor-Aluminum-Alloy-Miter-Framing-Carpenters-Combination-/182206472637?hash=item2a6c5a21bd:g:2N0AAOSwIgNXiHye 

 

 

Det har du ret i lllisher, det var også mere fordi trådstarteren alligevel skulle i "værktøjs-magasinet" og kikke...
Og så ville jeg lige lave lidt reklame for en ting som vi savner på det danske marked.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
I know.. Har også selv kigget lidt efter sådan en på et tidspunkt. Derfor jeg lige prøvede at kigge på ebay. Så jeg må snart få bestilt sådan en hjem. Altid dejligt med de rigtige hjælpe værktøjer
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis