Bosch opvaskemaskine Kasper v B 3 8000 06-10-2016 16:43 Hej har bøvl med en helt ny opvaskemaskine jeg ikke har brugt før. Kan ikke få den til at virke. Den starter, men efter 2 min står den bare og bipper. Vedhæfter et billede hvis det kan være til hjælp. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Rolias 1128 4200 06-10-2016 18:48 har du åbnet for vandet ?? Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen
Kasper v B Trådstarter 3 8000 06-10-2016 20:02 På vandhanen i vasken? Nej den bruger jeg ikke. Men nu har jeg puttet afspændindingsmiddel, kapsel og salt i og lortet vil stadigvæk ikke starte. Bliver ved med at bippe!
Kasper v B Trådstarter 3 8000 06-10-2016 20:28 Det virker stadigvæk ikke det pis! Den bliver ved med at bippe og vandhaneikonet lyser op. Manualen er noget værre lort. Utroligt at man idag ikke kan lave maskiner der er idiotsikre!
S. Fabrin 19648 4400 06-10-2016 21:56 Når der bliver spurgt, om du har åbnet for vandet, menes der, om du har åbnet for vandet til opvaskemaskinen. Så er der åbnet for vandtilførslen til maskinen? Ikke den i vasken. Du har formentlig trykket på knappen med symbolet for start. Manualen er sikkert brugbar, hvis man læser den, måske skal du læse den punkt for punkt og følge anvisningerne. Men overbevis dig nu om, at der er åbnet for vand og afløb. Strøm er der tilsyneladende. fase
Henrikjakobsen 12 4180 12-10-2016 13:50 Hej Kasper, Har du fået løst problemet? Jeg tænker ligesom de andre at det muligvis skyldes vand. Alternativt kan det skyldes slangen har et knæk (er bukket) eller en fejl på auqastoppet. Sidstnævnte burde du kunne tjekke ved at tippe maskinen bagover og se om der kommer vand ud fra sikkerhedsbakken i bunden af maskinen. Herefter vil din opvaskemaskine virker igen - skyldes det dog en utæthed inden i maskinen vil den kun fungere indtil bakken igen er fyldt med vand. Håber at du får den til at virke. Henrik Med venlig hilsenHenrik Jakobsen