SIEMENS opvasker vandproblem..

Hej...

Som adskillige andre på dette udemærket site, har jeg en opvaskermaskine med problemer med vandtilførslen.

Maskinen er vedligeholdet efter alle kunstens regler (afkalkning og rens) gennem årene, og har virket udemærket. MEN nu er der problemer med vandtilførselen, et stykke inde i vasken. Maskinen tager vand ind v. opstart, kan høres og aquastoppet "Knurre" lidt, herefter vaskes, efter 20 min pumpes vand ud og sæbe tages, herefter lyder det til at spulepumpern går igang igen, men der sker ikke noget ( udover pumpen køre) og der tages ikke vand ind i 2. omgang.

Aquastopet er renset, men efter at have læst andre tråder her i forummert, har jeg mistanke til de omtalte sidetanke eller vand i bunden som udløser aquastoppet. ( vil ikke adskille den i atomer, hvis der en lettere løsning eller råd )

What to do??

Nyhedsmail
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Opdatering og bonus info:

Har lige gennemkørt de to mindste vaskrprogrammer, skyl og 35 grader, her er der ikke problemer. Så det ser ud til at det er ved de "store" programmer 50 grader, Auto og 75 grader. men i dem bliver der vel også "hentet" vand flere gange ( skyl + alm vask)

P.S.

Ingen fejlkoder i display...

Nyhedsmail
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis