Wireless relæ + loftslampe, der blinker

Hej

Jeg har netop skiftet min normale afbryder til en loftslampe (4,5 W LED) ud med en IHC Wireless-afbryder (en kombi-enhed, der også kan modtage signal fra et batteritryk). Batteritrykket og relæet taler fint sammen.

Når jeg tænder for lampen blinker lyset, og jeg kan høre relæet slå til/fra konstant, men jeg kan ikke lure hvorfor. Om jeg har fået samlet ledninger forkert igen.

Der sidder en normal stikkontakt under afbryderen, som fungerer.

Ledninger sidder monteret som vist her.

Nogen der kan hjælpe?

/Lars

 

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den hvide ledning fra loft. Er ikke nul. Det højest sandsynlig den faste fase. Den sorte ledning er højest sandsynligt nullen. Men det ikke til at vide hvis du ikke har et par målepinde
kan du ikke åbne afbryderen og tag et billede. det siger meget mere
Prøv med en alm glødepære det er nok det lave forbrug fra leden der er problemet

@sinkodingo: Jo, det kommer her.

@aap89: I så fald er LK nogle røvhuller, da jeg har købt modellen som også er egnet til LED og ikke har noget minimumsbelastning.

 

Annonce
Skrevet af aap89 på 03-10-2016 15:32
Prøv med en alm glødepære det er nok det lave forbrug fra leden der er problemet

 

prøv som aap89 siger. kan se den har en minimumsbelastning på 6VA Er det nedstående model du har købt, for den anbefales ikke til LED

file:///C:/Users/nicolaj.smidt/Downloads/ELG02_1017044595__10_ee614663-9488-4a36-b05b-eaeea94f67ef.pdf

 

den blå klemme skal have nul, træk en blå ledning fra din stikkontakts nul, så virker det

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

@Rolias: Njae, det tog lige sikringen så det var ikke løsningen.
@sinkodingo: Nej, det er den her: http://www.lk.dk/produkt/5703302153454/
vi bliver nød til at sikre os den får fase og nul. det har du i stikk. under relæet. når den har fået 230v. så mangler tændledningen til lampen, den er typisk sort. men igen man skal måle sig frem.

hvordan sad den gamle afbryder monteret?

dit relæ kan sagtens bruges.
vi bliver nød til at sikre os den får fase og nul. det har du i stikk. under relæet. når den har fået 230v. så mangler tændledningen til lampen, den er typisk sort. men igen man skal måle sig frem.

hvordan sad den gamle afbryder monteret?

dit relæ kan sagtens bruges.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis