Magafe oplader og Kanin

Hej , vores kanin har desværre bidt hul i kablet til Macbook pro opladeren og det er ikke strømstikket(så var den nok også død), men kablet fra oplader til Macbook.

 

En ny koster jo ca 700 kr, så kan man lave en ganske alm. samlemuffe, fjerne isolering og løse det på den måde?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

samlemuffer er fusk 

de 2 ledninger skal loddes og isoleres med krympe flex og det hele afsluttes med et stk krympe flex der skydes henover de 2 loddede ledninger med krympeflex.

bedste løsning og mest holdbare

prøv og læg et billed på her af skaden, hvis der kun er 2 ledninger i kablet kan jeg lave det for dig hvis du sender laderen og dækker omkostningerne for og sende

Skrevet af jetdirect på 06-10-2016 11:37

samlemuffer er fusk 

de 2 ledninger skal loddes og isoleres med krympe flex og det hele afsluttes med et stk krympe flex der skydes henover de 2 loddede ledninger med krympeflex.

bedste løsning og mest holdbare

prøv og læg et billed på her af skaden, hvis der kun er 2 ledninger i kablet kan jeg lave det for dig hvis du sender laderen og dækker omkostningerne for og sende

Det lyder fedt, jeg uploader billede når jeg er hjemme

 

 

 

Apple´s Magsafe er ikke det nemmeste i verden at reparere. Kig evt efter en brugt på DBA eller diverse salgs fora på Facebook efter en anden. Bare lige husk at være obs på, om det er en Magsafe 1 eller 2 og om det er 60W eller 85W der sælges. Er du ikke sikker på hvilken Magsafesafe du skal have, så sig lige til, så skal jeg nok vejlede dig videre :-)
Du kan købe uorginale Magsafe opladere her : https://www.amadeuspc.dk/shop/oplader-til-apple-45c1.html

Du kan se på stikket om det er en Magsafe 1 eller 2 du har. Hvis ledningen går ind midt i stikket og stikket er fladt, er den Magsafe 2. Går det ind i enden og stikket er rundt, er det en Magsafe 1.

Har købt en uoriginal Magsafe 2 hos dem og den virker som den skal.

Ved ikke om du kan købe dem billigere andre stedet på nettet - prøv evt at Google det.
Tak allesammen for indsparkene, fandt en ny magsafe oplader til 550 DKK på irepair.dk, så det blev det, selvom det er mange penge for en sk.de oplader, har hørt for meget negativt om de generiske til jeg tør.
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis