Forhåndsvurdering - Råd søges

Hejsa! 

Jeg skal have indsendt en forhåndsvurdering til kommunen, da jeg ønsker svar på om det vil være muligt at lave det ønskede byggeri inden jeg køber et hus. 

Jeg har aldrig prøvet det før, men holder mig heller ikke tilbage for at prøve noget nyt  

Hvad skal sådan en forhåndsvurdering indeholde for at gøre det lettere for kommunen at vurdere sagen? 

Jeg regner med at lave en detaljeret beskrivelse af projektet og ønsker dertil, selvfølgelig med respekt for at byggelovgivningen mm overholdes. 

Men har i nogle gode ideer til hvad den skal indeholde sådan en? 

Mvh. Thomas H. Ørts 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Jeg kan forestille mid det er ret afhængig af den enkelte projekt, hvad kommunen vil kræve. Der er jo masser af muligheder for hvor der kan være tvivl, lige fra bebyggelsesgrad, afstande til skel og fx skov byggelinjen... Andre materialer en lokalplanen siger osv....

Så helt generelt vil du kun kunne få det helt rigtige svar hos teknisk forvaltning. Så fat telefonen pg giv dem en opringning mandag kl 9.05.
De er slet ikke så tossede at snakke med.....

Mvh Njord

MVH Njord

Hehe nej jeg snakkede godt med dem forleden

Men det kunne være der sad en enkelt herinde, der havde prøvet det før  

Mvh. Thomas Ørts

Hvis det skal være et svar du kan bruge til noget, så må du nok hellere fortælle lidt mere om hvad det er du tænker på at tilbygge ombygge og hvor det evt kommer i problemer med de for stedet gældende regler....
Ellers er det vist kun gætværk...

Mvh Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis