Tætningsliste - hoveddør

Hejsa, vores hoveddør trænger til en ny tætningsliste - den nuværende lukker ikke helt tæt. Men at finde den rette er mere besværligt end jeg havde forestillet mig.

Der er ingen Not(?) rundt i karmen, så den skal klistres på. OMrådet den skal sidde på er 14mm bredt - mens der er plads til vel 6-7mm "højde". Men hvilen type profil skal man have fat i ... D, H, K, P osv... 

Nogle gode input?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er som regel flere forskellige der kan bruges....du kan få en v profil som kan klammes på.... Kig på Qlon hjemmesiden, måske kan du bestille en lille prøvepose med forskellige profiler..eller gå i byggemarkedet og bed pænt om at få 3cm af hver slags du kan prøve med.... Hvis du vælger en billig selvklæbende fra silvan eller lignende skal du sikre dig at fladen er ren og tør inden påsætning (gnub evt malertape på med neglene og træk det af igen, det trick bruger jeg ofte). Men qlon er et kvalitetsprodukt modsat førnævnte...

Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
Før klæbning skal der altid gøres ordentligt rent. Det gælder ikke kun når Silvan er involveret.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også